Tidsbestilling

Der er mulighed for tidsbestilling (booking)

• alle ugens 7 dage
  • alle 3 sløjfer
  • i tidsrummet fra kl. 7.00 til kl. 20.00

Tee-off og fletteregel
Der er tee off med 7/8 min. mellemrum
kl. --.00, --.07, --.15, --.22, --.30, --.37, --.45, --.52
Der må kun startes ud på disse tidspunkter.

Ved alle tee-off tider startes i følgende prioriterede rækkefølge:
  • 1. spillere med starttiden
  • 2. spillere med en turntid
  • 3. spillere uden start- eller turntid
    a. har spillet for 9
    b. skiftevis boldrende
    (grøn = gæster, rød = medlemmer)

Medlemmer og gæster kan booke op til 14 dage frem i tiden

• via linket til Golfbox fra forsiden
  • via GolfBox direkte
  • via info-standeren i klubhuset

Medlemmer og gæster kan ligeledes booke på selve spilledagen. Alle kan have op til 3 bookinger registreret samtidig.

Ved booking får spilleren/flighten en starttid og en turntid. Turntiden er 2 timer og 15 min. efter starttiden.

Sam-booking er tilladt alle dage. Dvs. at der kan "fyldes op" til 4 spillere pr. flight.

Mindst én fra hver flight skal "kvittere" for ankomst på info-standeren senest 15 min. før tee-off (ellers slettes booking = starttiden er mistet). Som kvittering udskrives bon som dokumentation for hele flighten og/eller et udfyldt scorekort til hver spiller. Man kvitterer med sit DGU-kort eller klubnr., medlemsnr. og pin-kode.

Afvigelser fra ovenstående kan aftales med sekretariatet. Se også tidsbestilling mere end 14 dage frem i tiden og blokbooking.

BEMÆRK: Hvis der ikke permanent spilles Trio-bane
Vejrforholdene kan ændre sig, så vi alene kan tilbyde vores Trio-bane - i disse sjældne tilfælde suspenderes alle tidsbestillinger på de 3 sløjfer og der startes fra boldrende.