TLF. 75 85 81 85

IBÆKVEJ 46, 7100 VEJLE

Foreningen

Vision for foreningen

Vi vil være en rummelig klub, der er kendetegnet af socialt samvær om gode og unikke golfoplevelser

Målsætninger
Det betyder, at

• Vi vil være det naturlige valg for nuværende og potentielle golfspillere i Vejle og omegn.
  • Vi vil stile efter et medlemstal omkring 1.800
  • Vi vil fastholde og understøtte klubbens mange gode aktiviteter og traditioner
  • Vi vil kontinuerligt udvikle og afprøve nye aktiviteter til medlemmer (matcher, turneringer og andre tiltag), der sikrer klubbens gode sociale liv og attraktive golftilbud

Fokusområder 2022 - 2025

• Fortsat fokus på at tiltrække nye medlemmer
  • Udvikle tilbud med henblik på at fastholde medlemmer og inddrage nyere golfere i klublivet
  • Inddrage ”klubber i klubben” i udviklingen af klubbens sociale liv
  • Udvikle og afprøve tiltag hvor naturen omkring klubben er i fokus

Vejle Golf Club eksisterer alene i kraft af og for sine medlemmer. Vejle Golf Club er en rummelig forening, der skal danne rammen om både gode golfoplevelser og givende socialt klubliv omkring spillet. Vejle Golf Clubs rummelighed betyder, at vi favner både den typiske voksne fritidsgolfer, børn og unge og eliten, der dyrker sporten til det højeste niveau.

Ansvarlig: Foreningsafdelingen

Some description