Kr. Himmelfartsturnering 09.05.24

Fridag med golf, bobler og god mad

Endnu en gang tilbragte mange medlemmer og enkelte udenbys golfspillere - vi var 95 i alt - deres Kristi Himmelfarts-torsdag i Vejle Golf Club.

Vejrguderne tilsmilede os med ingen regn og turneringen blev afviklet med gunstart på Sletten/Parken på godt 4 timer. Inden spisningen med Den Lille Koks specialitet helstegt pattegris med tilbehør, lagde deltagerne vejen forbi den hvide pavillon ved Half Way House, hvor der blev udskænket bobler fra Gourmet Outlet.

Turneringens hovedsponsor Holst sko havde generøst trykt rabatkort til alle, der stillede til start og såmænd også foræret præmier i form af gavekort til de 7 bedste i de 3 rækker. Vinderne fremgår nedenstående.

En stor tak til alle, som deltog og bidrog til endnu en festlig dag i VGC og tak til de tre sponsorer: Holst sko, Den Lille Kok og Gourmet Outlet.

Turneringsudvalget